Leapsa XD

Am preluat o leapsa foarte draguta de pe blogul Secrets from Books  pe care o dau mai departe oricui o vrea:)

1. Ai vreun loc preferat în casă în care citeşti?

Imi place sa citesc pe un scaun rotativ, cu cotul sprijinit de birou si cu o cana de ceai langa mine. Nu este tocmai cea mai comfortabila pozitie, insa este cea care imi permita sa ma concentrez asupra cartii cel mai bine.

2. Semn de carte sau o hârtiuţă oarecare?

Semn de carte de cele mai multe ori sau un pliant care este la indemana. Nu suport sa indoi paginile cartii asa ca am grija sa pot pune ceva intre ele ca sa imi aduc aminte unde am ramas.

3. Poti sa te opreşti din citit brusc sau trebuie să termini pagina/capitolul?

De cele mai multe ori termin de citit fragmentul pe care l-am inceput. Insa, inainte de a ma culca, am intotdeauna grija sa imi termin capitolul.

4. Mănânci sau bei in timp ce citeşti?

Beau ceai sau ciocolata calda🙂

5. Poţi să citeşti în timp ce te uiţi la TV sau asculţi muzică?

Totdeauna ascult muzica in timp ce citesc. Insa nu, nu pot sa ma concetrez asupra cartii daca ma uit la TV.

6. Citeşti cărţile pe rând sau mai multe simultan?

Mai multe simultan…

7. Citeşti doar acasă sau peste tot?

Citesc pe unde apuc… acasa, la facultate, in RATB… era o vreme cand citeam si pe strada si ma opream din citit doar cand traversam strada.

8. Citeşti cu voce tare sau în gând?

Citesc in gand intotdeauna… nu-mi place sa citesc cu voce tare decat daca sunt absolut singura in casa. Atfel ma intimideaza ideea ca asculta altcineva felul cum citesc.

9. Sari pagini?

Pagini nu, paragrafe da in cazul in care romanul in cauza nu ma prinde deloc si ma grabesc sa il termin odata.

10. Scrii pe cărţi?

Imi place sa ma semnez pe prima pagina ( de obicei folosesc litere elfe si scriu cu pixul al doilea prenume. Asa stiu sigur ca nu poate sustine nimeni ca nu e semnatura mea. )


3 thoughts on “Leapsa XD

  1. Ha, ha! Mi te imaginez cum citeai în timp ce mergeai pe stradă. Ai grijă la gropi dacă mai încerci :>!! Cred că am testat şi eu să citesc în timp ce mergeam dar nu sunt sigură (a fost prea demult ca să îmi dau seama :))).

    1. :)) Au fost cateva intalniri de gradul trei cu niste stalpi asa ca momentan m-am lasat de sportul acesta😄 Incerc sa ma desprind de carte atunci cand ma dau jos din autobuz si sa merg si eu normal🙂

Lasă un răspuns

