I’m back ( hopefully :) )

back image

 

Hey, guys! Stiu ca a trecut foarte mult timp de cand am postat ceva ca lumea pe blog. Din pacate am avut destul de multe pe cap, atat din cauza facultatii, cat si din cauza vietii de zi cu zi, incat nu am avut starea de spirit necesara sa citesc sau sa scriu ceva. Voi incerca sa remediez situatia cat de curand si sa readuc blogul la viata.

In alta ordine de idei, vreau sa va multumesc mult de tot celor care ati fost alaturi de Niahara’s World of Books de-a lungul ultimilor aproape doi ani. Apreciez din suflet suportul vostru si va anunt cu mandrie ca blogul a trecut de limita de 100.000 de vizitatori. Pentru mine acesta este un lucru mare care va fi si sarbatorit in zilele urmatoare, laolalta cu Mos Nicolae😉

And last, but not least, ce parere aveti de noul aspect?


4 thoughts on “I’m back ( hopefully :) )

  1. Welcome back! Chiar ma intrebam daca o sa revii🙂

    Arata foarte, foarte dragut blogul! Aveam de gand sa iti spun asta chiar daca nu ai fi intrebat, mi-a atras atentia de cum am intrat!

  2. Dragut noul aspect!!😀 Fulgi de zapada, yeeee!! ^_^….Sper ca in vacanta sa curga cu mai multe postari pe la toata lumea!😀 Toti am fost cam ocupati cu scoala de unde si lipsa chefului de a posta..:(

Lasă un răspuns

