Coperti, coperti si iar coperti

Guys, am si eu o mare problema si banuiesc ca nu sunt singura ( cel putin sper ca nu sunt singura ). M-am saturat deja sa vad edituri care scot o carte intr-un format si cu o coperta, apoi dupa cateva luni schimba coperta. Sau mai rau, edituri care scot o serie de autor si primele 13 volume dintr-o serie au coperta intr-un fel, iar la al 14-lea volum este total diferit ( Editura Trei de seria voastra Marc Levy vorbesc ).

Inteleg ca sunt politici de marketing si ca se incearca pana cand se gaseste coperta cea mai buna. Dar, sincer, SINCER, dupa ce scoti 13 carti intr-un anume fel de ce sa o scoti pe a 14-a altfel? Si daca ai posibilitatea sa reeditezi toata seria ca sa fie in formatul nou ( din nou, check out seria de autor Marc Levy ) ce ar fi asa greu sa scoti volumul nou si in varianta veche pentru ca cei care au toate cartile cumparate de indata ce au aparut sa nu dispere ca le arata seria ca nuca-n perete?

Marc Levy

Sa fim sinceri, cei care au deja o serie nu o vor cumpara din nou doar ca sa fie toate volumele la fel. Maxim, vor bombani la greu, isi vor lua ultimul volum asa diferit cum este si eventual vor face huse identice pentru toate cartile. ( am pus imaginea pentru a putea vedea la ce ma refer. Nu are nicio legatura oricat de mica ultima carte cu felul cum aratau celelalte. Iar daca ii scot supracoperta arata si mai rau. Mi s-a spus ca marketingul este ultima problema intr-o biblioteca, dar sincer pe mine ma enerveaza daca am carti care apartin unei anumite serii si „X” sunt la fel, iar a „X+1”- a carte e diferita ).

Ce parere aveti de aceasta minunata politica a editurilor?


11 thoughts on “Coperti, coperti si iar coperti

  1. Eu sunt dezamagita de faptul ca editura LEDA a scos pe piata Febra Neagra in format paperback si are acelasi pret ca al cartilor in format hardcover. Mi-se pare o stupizenie! Plus de asta arata jalnic adica e o carte pe care o asteptam de foarte mult timp, dar cand am vazut pretul am plecat cat mai departe de ea si am zis ca nu o sa mi-o cumpar in veci. Poate doar daca prind o reducere buna, dar parca nici atunci nu m-as indura sa dau bani. Cat despre noua carte Selectia…WTF?! Cand am vazut coperta am dat refresh la pagina am crezut ca nu vad bine, dar din pacate am vazut foarte bine….

    1. Editura Leda din pacate tot continua sirul dezamagirilor mai ales in materie calitate -pret ( carti brosate la pret de hardcover ), al copertilor urate si a seriilor incepute si neterminate. Astept cred de vreo doi ani sa apara o carte la ei, dupa ce au anuntat-o cu surle si trambite, dar nici pana acum nu au publicat-o. E pacat ca dau sperante degeaba cititorilor si apoi se fac ca ploua.

      1. Te înţeleg perfect, la mine se fac trei ani de când aştept continuarea seriei Blestemul din Swoon şi nimic….probabil că ultimul volum din seria Divergent o să apară la noi în vara anului viitor:)). Cred că cel mai rău lucru mă enervează să aştept 3 ani să apară o continuare!

      2. Complet de acord >.> Eu astept volumul 3 din Eve si il tooooot astept. La Divergent macar le am in engleza asa ca atunci cand decid sa ma apuc odata s-odata de Insurgent pot sa imi comand Allegiant in engleza si sa termin povestea. Dar, la Eve le am in romana si nu-mi vine sa le iau in engleza pentru ca am un fel de love-hate relationship cu seria aceea, mi-au placut anumite parti, iar altele mi s-au parut cliche.

  2. Sunt foarte de acord cu tine!! Nici mie nu imi place cand se intampla asa ceva…un mic exemplu mai vechi ar fi la seria HP cand volumele 6 si 7 au fost doar cartonate (eu una nu am gasit copertele brosate la aceste carti).
    Sper ca pe viitor sa nu se mai faca atatea modificari..cel putin nu la cartile de acelasi autor/dintr-o serie.😦

  3. 😦 eu nici macar nu stiam ca a aparut o carte noua, nu mai stiu nimic. E foarte trist ce au facut cu ea, erau dragute asa cum erau, asta pare mai frumoasa, dar nu seamana nici un pic. Pe mine chestia asta m-a enervat la Epica unde nici aceeasi marime nu aveau cartile

    1. Da, stiu la Epica e groaznic ca nu au nici macar aceeasi marime >.> Dar, macar acolo sunt autori diferiti, coperti diferite intr-un fel se intelege. Aici e o serie de autor care ma rog, au facut ce au facut eu ea -_-

Lasă un răspuns

