Owl Post #57 Avalansa T_T

Deci, votul majoritatii a decis sa fie owl post ( voi incerca sa fac si un bookshelf tour mai tarziu pentru cei care au spus ca ar vrea sa vada asa ceva, insa momentan am niste probleme personale de rezolvat si nu am timpul necesar pentru asa ceva ). Deoarece s-au adunat extrem de multe carti nu am mai pozat turnulete de carti ca de obicei, ci am pozat rafturile si voi mentiona sub poza toate cartile care sunt nou adaugate in biblioteca.

Carti 1

De La Polirom

– Umbra Vantului si Prizonierul Cerului de Carlos Ruiz Zafon
– Proiectul Rosie de Graeme Simsion
– Cronica Zeitei de Natsuo Kirino

De La Epica

– Fara Speranta de Coleen Hoover
– Nume de cod: Verity de Elizabeth Wein
– Uite, asa arata fericirea de Jennifer E. Smith

Carti 2

De La Humanitas

– Despre lumea aceasta şi despre alte lumi de C.S.Lewis

De La Nemira

– Anonima de miercuri de Rodica Ojog Brasoveanu
– Disparitia statuii din parc de Rodica Ojog Brasoveanu

De La Editura All

– O suta de nume de Cecilia Ahern
– Ce-as fi eu fara tine de Guillaume Musso
– Dupa sapte ani de Guillaume Musso

Carti 3

Editura Trei

– Mai puternic decat frica de Marc Levy

Carti 4

Colectia J.R.R.Tolkien

– Morgoth’s Ring ( History of Middle Earth #10 )
– The War of the Jewels ( History of Middle Earth #11 )
– The Peoples of Middle-Earth ( History of Middle Earth #12 )
– The Letters of J.R.R.Tolkien
– Monsters and the Critics
– Finn and Hengest
– Sir Gawain and the Green Knight
– Scrisori de la Mos Craciun ( ed. Rao )
– Domnul Bliss, varianta facsimil ( ed. Rao )

Carti 5

Carti in Engleza

– The Complete Illustrated Lewis Carroll ( cumparata din greseala, defapt vrusesem sa iau doar Alice in Wonderland😄, dar e superba editia completa )
– World War Z de Max Brooks
– 50th Anniversary Collection: 11 Doctors, 11 Stories ( Michael Scott, Neil Gaiman, Patrick Ness, Richelle Mead etc. )

Cam astea ar fi toate momentan😄 Mai astept vreo 3 carti Doctor Who.

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca?


8 thoughts on “Owl Post #57 Avalansa T_T

    1. Multumesc mult!🙂 Si tie, lectura placuta! Marc Levy este unul din autorii mei preferati ( am toate cartile lui ). Dupa parerea mea, cele mai bune carti ale lui sunt Copiii Libertatii, Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus, Hotul de umbre si dubletul – Si daca e adevarat…-Te voi revedea. Insa, toate sunt frumoase, emotionante, cu povesti de dragoste bine conturate. Ultimele doua aparute, Si daca as mai trai o data si Mai puternic decat frica sunt despre acelasi personaj principal si sunt oarecum adventure – thriller ca si Prima Zi/ Prima Noapte. Majoritatea insa au o doza de fantastic in ele.

      1. Hotul de umbre suna foarte bine ţi-am citit recenzia şi chiar sunt curioasă o să o citesc cu prima ocazie şi dacă voi avea şansa voi mai opta şi pentru celelalte cărţi ale sale. Te invidiez pentru că ai toate cărţile lui Guillaume Musso mie îmi mai trebuiesc 3 (Vei fi acolo?, Ce as fi eu fara tine? şi După şapte ani…). Aştept cu drag recenziile tale în special la cărţile lui Musso:))

      2. Ma bucur ca ti-am starnit interestul. Este o carte foarte frumoasa si iti lasa un sentiment de caldura in suflet. Cat despre cartile lui Guillaume Musso, Vei fi acolo am recenzat-o deja aici: https://niaharasworld.wordpress.com/2012/02/05/recenzie-vei-fi-acolo-de-guillaume-musso/. Mi-a placut insa si mai mult Fata de hartie care are si ea recenzie pe undeva pe blog :)) De abia astept insa sa ma apuc de ultimele doua mentionate de tine, nu ma hotarasc pe care sa o incep prima🙂

Lasă un răspuns

