Owl Post #58: Christmas Books

A trecut Craciunul, insa in urma sa a lasat o serie de carti si ultimele noutati pe care le am de prezentat in anul 2013 ( sper, sper ca in 2014 reusesc sa nu mai umplu toata casa de carti… who am I kidding, I am hopeless ). O sa fac cat de curand o noua numaratoare, sunt chiar curioasa la ce numar am ajuns cu cartile din biblioteca. Pana atunci, insa, va prezint ultimele mele noutati din luna decembrie:

1526232_629662887080768_1743418486_n

 

– Tsukuru Tazaki cel fara de culoare si anii sai de pelerinaj de Haruki Murakami

– O femeie iubita de Andrei Makine

– Curtezana si samuraiul de Lesley Downer

– Parfum de Curtezana de Sawako Ariyoshi

– Fere Stralucitoare de Lauren Beukes

– Poveste de Craciun de Charles Dickens

Voi ce ati primit de Craciun?


8 thoughts on “Owl Post #58: Christmas Books

  1. Acel Lego pare aşa distractiv:D baftă la citit se pare că moşul a fost darnic. Eu am primit seria Jocurile Foamei şi având în vedere că ziua mea e la 5 zile după Crăciun părinţii mi-au mai cumpărat alte 3 cărţi. Cam atât:D

      1. L-am postat🙂 E dragut Lego-ul acesta si destul de usor de montat din fericire🙂 Are si o maneta care il impinge pe Saruman afara din scaun, dar n-am reusit sa fac poza destul de repede ca sa arat cum functioneaza.

Lasă un răspuns

