Two Years of Blogging

two-year-candle-on-birthday-cake1790

 

In urma cu doi ani, in aceasta zi, faceam primii pasi ca sa deschid un blog🙂 In urma cu un an uitam complet de aceasta zi si sarbatoream cu o luna mai tarziu. Ei bine, anul acesta nu am mai uitat ziua si am decis sa fac aceasta postare pe blog pentru a va multumi pentru sustinearea voastra, pentru toate comentariile frumoase primite de-a lungul acestor doi ani minunati si pentru ca ati fost alaturi de Niahara’s World of Books pana acum🙂 Va multumesc, sunteti minunati!


33 thoughts on “Two Years of Blogging

  1. La multi ani pentru blogul tau si sa „creasca” mare !🙂
    Iti doresc, sa ne incanti in continuare cu cele mai frumoase cuvinte si sa ai parte mereu de cele mai frumoase ganduri din partea cititorilor tai !

  2. La multi ani frumosului blog! Succes in continuare cu blogul si cu poezia. Vreau sa-mi marturisesc fascinatia pentru poeziile tale, care imi plac foarte mult, si pentru care te felicit! >:D<

  3. la multi ani blogulet, la multi ani si tie pt noul an, da eu sunt mai intarziata si aiurita..eu am descoperit blogul acu un anisor, mama ce am imbatranit si ma bucur a citesc diversele tale postari , mai ales sosirea bufnitelor, e ceva dragut .

Lasă un răspuns

