Movie List: Want to add some?

Hey, guys! M-am decis să încerc pe cât posibil să dezvolt rubrica de movie reviews. Nu sunt, însă, genul care să fie la curent cu filmele nou apărute și nici cu cele la modă, așa că ideile mele pentru o listă to-watch sunt destul de puține. Le voi lăsa mai jos și aștept de la voi propuneri. Ați vrea să vedeți și recenzii de filme pe blog? Dacă da, pentru ce filme?

Reviews to come

1. 47 Ronin
2. The Book Thief
3. Frozen
4. Saving Mr. Banks

Movies I want to watch

1. Twelve years a slave
2.Thor: The Dark World
3. Silver Lining Playbook


2 thoughts on “Movie List: Want to add some?

  1. Iti propun August: Osage County = Meryl Streep, Julia Roberts, Ewan McGregor & Benedict Cumberbatch😉😀

    Am vazut Silver Lining Playbook, 47 Ronin, Frozen si Twelve Years a Slave – toate merita sa fie vizionate.

  2. American Hustle si Silver Linings Playbook. Mi se pare geniala Jennifer Lawrence, mi-am propus sa vad filmele si inca nu am reusit, asa ca o parere poate m-ar ambitiona sa imi fac timp sa le urmaresc😀

Lasă un răspuns

