Movie Review: Frozen

2013_frozen-wide

No Spoilers

Ca idee generala, sunt mare fana a filmelor de animatie Disney. Fie ca este vorba de cele vechi, clasice, sau de cele noi, nu cred ca am zis vreodata „nu” cand mi s-a propus sa vad sau sa revad un desen Disney. Ca urmare, nu este surprinzator faptul ca am vrut sa vad Frozen din momentul in care a fost scos primul trailer. Ei bine, am vazut filmul si l-am adorat. Daca Tangled a reusit sa prinda putin din magia clasicelor, Frozen a adus-o complet la viata🙂

Muzica: Muzica din Frozen este superba. Se vede clar faptul ca Idina Menzel ( Elsa ) canta in musical-uri pe Broadway. Kristen Bell ( Anna ) are de asemenea o voce superba, iar melodiile ei, fie solo sau in duet cu Idina nu au cum sa nu te faca sa le fredonezi la doar cateva minute dupa ce s-a terminat filmul. Coloana sonora, dupa mine, este o reusita de la cap la coada. Versurile sunt aproape magice, potrivindu-se perfect intamplarilor din film.

Povestea: Fara a intra prea mult in detalii, pentru a nu va da spoilere, pot spune ca povestea nu dezamageste in niciun fel. Se simte in aceast film magia Disey din trecut. Am adorat modul in care au schimbat povestea Craiesii Zapezii, modul in care Elsa nu este „evil”, ci doar speriata si neinteleasa. Relatia dintre surori mi s-a parut foarte frumos creionata pe parcursul filmului, trecand prin toate etapele cauzate de puterile Elsei. As fi vrut insa, poate, sa ii fie acordata la fel de multa atentie si Elsei ca si Annei. In anumite momente a parut ca sora mai mare este ignorata. Data fiind personalitatea ei si evenimentele care au marcat-o, o atentie mai mare acordata personajului ei ar fi fost bine venita.

Finalul: Oh da! Nu voi spune mai mult de atat, insa da! Am adorat spin-ul care s-a dat idei cu inima inghetata si iubirea care o poate dezgheta.

Concluzie: Go watch it!