Owl Post #59: Not my fault XD

Cartile pe care le veti vedea mai jos s-au materializat pur si simplu din neant😄 Au aparut intr-o zi pe masa mea si au decretat ca sunt ale mele. Ma credeti nu? ( acest lucru se poate citi in felul urmator: de ce or avea cei de la Okian sediul langa mine si cei de la Elefant sediul langa facultatea mea? Cu ce le-am gresit eu de le-au pus asa aproape). Rezultatul este urmatorul.

– Lumina dintre Oceane de M.L.Stedman

– Visatorul de Ian McEwan

– The Encyclopedia of Mythology ( gasita la Antic ExLibris. Fantastica libraria aia! )

– Jonathan Strange & Mr. Norrell de Susanna Clarke ( stiti de cat timp o vreau? )

– Hobbitul de J.R.R.Tolkien cu ilustratii de Jemma Catlin ( nu am nicio scuza, none whatsoever )

– Allegiant de Veronica Roth ( finally! )

– Enciclopedia Enigmelor Istoriei de la Editura Roossa ( Roxana pe tine dau vina pentru aceasta enciclopedie😄 )

Doctor Who Books😄

– Dead of Winter ( 11, Amy and Rory )

– The Stone Rose ( 10, Rose, Mickey )

–  The Stealer of Dreams ( 9, Rose, Jack )

Voi ce ati mai adaugat nou in biblioteca?


7 thoughts on “Owl Post #59: Not my fault XD

Lasă un răspuns

