Noutăți + Renovare

website_maintenance

 

Am reușit performanța să dispar doua luni. Aș spune ca îmi pare rău, dar într-un fel nu îmi pare. Am trecut printr-o perioadă în care pur și simplu nu am avut chef să mai citesc romane. Au fost multe alte lucruri care mi-au distras atenția, unele mai importante, altele mai puțin importante, așa că pauza aceasta am luat-o pentru a mă dedica acelor lucruri și a aștepta să îmi vina înapoi cheful de lectură, lucru care s-a întâmplat în urmă cu vreo două săptămâni. Momentan am la activ 5 cărți citite + 3 novellas cărora abia aștept să le fac recenzia.

Insă, primul lucru care îl voi face este să încep o perioada de renovare pe blog. Deși nu îl voi face privat, următoarele zile vor fi dedicate schimbărilor de design, redefinirii categoriilor și reorganizării. Amân de mult acest lucru și consider ca a venit în sfârșit timpul să las lenea și să mă apuc de treaba aceasta😀. Apoi, promit că mă voi reîntoarce cu forțe proaspete și o tolbă de recenzii.


4 thoughts on “Noutăți + Renovare

Lasă un răspuns

