Anunturi!

angif-blow-your-own-horn

 

Anunturi, anunturi, anunturi! Sunt cateva pe ordinea de zi asa ca le voi lua pe rand🙂 In primul rand, cele trei postari cu carti de vanzare vor fi sterse, iar toate cartile care au ramas disponibile le veti putea gasi pe o pagina separata cu carti de vanzare. Cei interesati sunt bineveniti sa imi lase un comment acolo sau sa imi trimita un mail.

In al doilea rand, unii din voi probabil ati observat ca ne-am intors la origini. Aceasta este prima tema pe care am avut-o pe blog imediat dupa infiintarea lui si momentan ramane temporar aleasa pana voi gasi ceva nou care sa imi placa ( sau pana cand voi trece la tema de Halloween pe care o folosesc in fiecare an ). Daca stie cineva o tema draguta, cu scris relativ mic, sidebar langa, si culori neutre, va rog sa mi-o recomandati si mie.

In ultimul rand, blogul a inceput o colaborare cu o agentie de marketing online. Ca urmare din cand in cand se vor strecura anumite campanii de promovare din diferite domenii. Prima dintre acestea va fi postata chiar astazi si va avea ca tema orasul Viena. Astept parerile voastre prin comentarii sau din nou pe mail in privinta acestor articole care vor iesi din tematica obsinuita a blogului.


2 thoughts on “Anunturi!

Lasă un răspuns

