Aveti niste propuneri de romane bune YA sau NA?

Novels

Încep prin a spune că ultimele romane YA si NA pe care le-am citit ( în afara de seria Poison Study a Mariei V.Snyder. Chiar si cu cea de-a doua serie a ei am avut ceva probleme ) m-au enervat la culme în materie de protagoniști și protagoniste. În primul rând m-am săturat de pectorali, bicepși și tricepși. Jur, toți tipii trebuie sa fie înalți, musculoși, cu corpul perfect definit, cu vreun secret întunecat pe care îl ascund. Și bineînțeles că protagonistele cad din picioare din primul moment când îi văd. Personal, m-am săturat de acest stereotip. Ca urmare, am o rugăminte pentru voi. Puteți să îmi recomandați niște romane YA sau NA bune, unde tipii nu sunt ”smoking hot”, iar tipele nu își pierd rațiunea de îndată ce îi văd? Aș vrea dramă și romantism fără a citi despre personaje care parcă sunt scoase din colecția de vară Calvin Klein.


10 thoughts on “Aveti niste propuneri de romane bune YA sau NA?

      1. Mie mi-au placut la nebunie volumele 1 si 2. Acum astept 3-ul, desi m-am spoilerit singura putin pe GR si cred ca finalul o sa ma lase cu gust amar. Oricum, chiar nu imi pot imagina ce dumnezeu ar putea sa nu iti placa la seria asta! :)) Adevarul e ca nici nu m-am uitat pe GR, poate o sa arunc o privire acum, ca m-ai facut curioasa🙂

      2. Well, tinand cont ca noi avem gusturi similare este foarte probabil sa-mi placa si mie xD Acum chiar ma faci curioasa sa vad cum e si ce se intampla in volumul 3 :))

      3. 😀 Lectura placuta, indiferent ce alegi! Si poate revii cu o parere pe blog, sunt sigura ca nu sunt singura careia ii e dor de recenziile tale🙂

      4. Voi reveni cu siguranta. Zilele acestea voi recenza Te astept si Te doresc pe care abia ce le-am terminat de citit. Si as mai avea cateva carti pe care le-am citit in timpul verii, dar nu mai sunt amintirile asa proaspete asa ca nu stiu daca sa ma incumet la o recenzie pentru ele sau nu.

  1. Iti recomand seria Penryn & the end of days (Angelfall si World After) de Susan Ee, bine si aici personajul principal masculin arat bine, insa se intampla multe lucruri interesante in carte si nu se pune accent pe aspectul fizic al personajelor. Iar din cartile traduse in romana, mie mi-a placut Cioburi de stele de la Trei si Regatul umbrelor de Bardugo, am si vol 2 dar nu am paucat inca sa-l citesc asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea despre acesta…

Lasă un răspuns

