To Do List

12588374081537140300sheikh_tuhin_To-Do_List.svg.hi

Nici nu stiu de unde sa incep. As avea atat de multe lucruri de facut pe blog, incat imi vine sa ma impart in vreo zece directii pentru a le face pe toate. Trebuie sa gasesc o tema care sa imi placa si pe care sa nu o fi folosit inainte ( wordpress fans aveti vreo sugestie pentru mine? ). Trebuie sa fac curatenie intr-o parte din postarile anterioare. Trebuie sa fac recenzii unor carti pe care le-am citit anul acesta si pe care NU IMI VINE SA CRED ca nu le-am recenzat. Into the still blue, Study Series, Healer Series, Te astept… Pe langa acestea am si cateva filme pe care doresc sa le recenzez ( am facut un maraton Marvel si as vrea sa vorbesc macar de Captain America 2 si Thor Into Darkness ). Pe langa toate acestea mai am si un rant foarte lung in favoarea fanfiction-ului pe care vreau sa il scriu. Ca sa nu mai vorbesc de Owl Post-ul care se intinde pe vreo 10 luni. Oh Doamne!


One thought on “To Do List

Lasă un răspuns

