Moving House xD

Dupa multe momente de indoiala, dupa o lunga perioada in care imi doream sa schimb ceva la blog, insa nu ma induram sa umblu la el, dupa o pauza extrem de lunga si multe suspine, am ajuns la concluzia ca este timpul sa spun Punct si sa o iau de la Capat.

Niahara’s world of Books a fost o vreme indelungata modul meu de a evada, fereastra mea catre lumea literara si modul perfect prin care am putut sa transpun in cuvinte toate senzatiile prin care treceam pe masura ce citeam. Insa, pe masura ce anii au trecut, parerile si gusturile mele s-au schimbat. Uitandu-ma inapoi, nu ma mai regasesc in toate emotiile si gandurile de alta data.

Nu vreau sa schimb nimic de pe acest blog. El va ramane asa cum este, un memento al genurilor literare si al cartilor care m-au captivat in perioada in care scriam aici. Unele au ramas neschimbate. Altele sunt cu totul diferite. Asa ca o iau de la zero, cu forte proaspete si carti nou citite, pe un blog nou nout 🙂

De acum inainte Niahara’s World of Books se muta la „A Tapestry of Tales”


Un gând despre “Moving House xD

Lasă un comentariu