Leapsa cu carti

Stiu ca lepsele de obicei trebuiesc primite, dar ele provin la randul lor de undeva nu? Nu este ca si cum se materializeaza pur si simplu in blogosfera. Asa ca am decis sa compun si eu o mica leapsa cu carti pentru ca sunt in vacanta si nu e ca si cand am ceva mai bun de facut 😀

1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
The Twilight Watch parca… si apoi The Hunger Games

2. Ce autor apare cel mai des in biblioteca ta?
Alexandre Dumas, Jules Verne, J.K.Rowling, J.R.R.Tolkien si P.C.Cast

3. Ce carte ai simtit nevoia sa arzi pe rug?
Fantoma din Manhattan… bleh >:p Cred ca a fost cel mai prost sequel pe care l-am citit in viata mea si aici includ si New Moon.

4. Care era cartea ta preferata cand erai copil?
Harry Potter si Piatra Filozofala

5. Care este cea mai complexa carte pe care ai citit-o?
Shogun de James Clavell… toate intrigile, tradarile, comploturile. Inca mi-e greu sa le urmaresc pe toate.

6. Ce carte ai lua pe o insula pustie?
Operele complete ale lui Shakespeare pentru a avea ce citi pana cand ma salveaza cineva.

7. Ce scriitor este supraevaluat?
Stephenie Meyer

8. Care este cea mai buna carte citita anul acesta?
Jocurile Foamei: Sfidarea

9. Dar cea mai proasta?
Mai Las-o Moale cu Fantomele

10. Ce carte citesti acum?
Legaminte si Batalia Vraciului.

Se vede ca pe la sfarsit m-am plictisit nu? Oricum, aparent nu sunt facuta sa scriu lepse, doar sa le completez. Totusi a fost amuzant. Dau mai departe leaspsa oricui o vrea cu scuzele de rigoare ca este atat de varza 😀


3 gânduri despre “Leapsa cu carti

Lasă un comentariu